tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag

Vill önska Er alla en fin alla hjärtans dag!

Oavsett om ni delar livet med någon eller inte så hoppas jag att ni blir lite extra ompysslade idag. Om Inte, så skämmer ni bort er själva lite extra. Lite fina blommor hem till köksbordet? En god choklad? Den där snyggingtröjan? Eller lite extra god mat kanske?

Tycker vi använder den här dagen till att enbart se allt fint vi har i våra liv. En underbar jacka? Skön säng? Härliga vänner? Eller vad sägs om, tak över huvudet. Vatten i kranen. Ja vad vet jag..Vi glömmer bekymmer (som vi ALLA har) bara för idag. Och ser till att tala om för de vi tycker mycket om att vi faktiskt gör det.

Så skall jag försöka ha min dag iallafall.

.. Och om Ni har världens skitdag & bara är sådär riktigt jävla trötta på alla pluttinuttiga par & fina familjer där allt skall vara så gulligull just idag. Jag förstår Er, har varit där några gånger själv. Tar er en go drink, tyck synd om er själva eller snacka skit om de där superdryga gulligullarna - typ mig. Så kommer det kännas mycket bättre sedan. Promise!




Kram/J

5 kommentarer:

  1. Hade planerat go middag med gott att dricka och köpt lite fint till R men så vaknar man med 38,8 i feber och halsont :(. Så nu står alla smaker av B&J på önskelistan istället..
    Ha en kanon fin dag! Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Kärlek från syster/moster!! <3

    SvaraRadera
  3. Kärlek från syster/moster!! <3

    SvaraRadera