måndag 20 februari 2012

Hängig start på veckan

Hej mina vänner!

Hur har er vecka varit? Vår har börjat strålande & avslutats mindre strålande.. rätt jättemolnlig faktiskt. Hade världens huvudvärk igår. Idag känner jag mig hängig & är utan ork. Jag & Alfred har ängnat dagen åt hemmafix & en promenad. Gott att få fixat, rensat & städat lite hemma, den tiden finns det inte massor av nu för tiden om vi säger så.

Promenad i härliga Björröd

I fredags tog vi oss en tripp hem till sötmoster & blev bjudna på räksmörgåsar med massor av ajoli för att sedan avsluta kvällen hemma hos Miltons farmor & farfar på mer skaldjur, smarriga revben & annat fredagsgott.

Lördagskvällar just nu är ju bokade för melodifestivalen (är något av ett mello-freak) & denna helgen var vi hemma hos Mats & Diana igen. Vi åt Gullan & Dianas goda pannbiffar med potatis, sås & god sallad tillsammans med lite andra gäster som var hembjudna till dem. Jättetrevlig kväll som alltid hemma hos mina goa svärföräldrar & faster Julia förstås.



Igår hade jag, som sagt, stans huvudvärk & kände mig riktigt kass. Hoppas, hoppas jag & grabbarna slipper bli sjuka. Så söndagen blev en riktigt slappsöndag. (De söndagarna är iof de goaste i min smak)

Hoppas Ni med har haft en härlig helg. Nu skall Milton åka ner till Ica & posta lite krya-på-dig-post till sin fina morfar ♥

Kram/J

2 kommentarer:

  1. Hej Söits.

    Hoppas du mår bättre! Många sjuk nu.. :(
    Hur lägger du bilderna så fint i ramar, flera stycken?
    Super fint i allafall.
    puss och kram

    SvaraRadera
  2. Tack min fina J. Det har jag gjort på telefonen :) Puss gumsan

    SvaraRadera