torsdag 23 februari 2012

Inställda planer

Ingen Frölunda Torg idag som planerat.Tandvärk & huvudvärk från helvetet plågar mig just nu. Jag som tänkte ha en sån mysig helg och imorgon skulle jag egentligen till jobbet & kramas. Har längtat, men icke. Nu skall jag till plågis, fyyy. Ja, ja nog om det, blir nervös bara jag tänker på den där äckliga stolen så jag förtränger det lite till.

Idag fick Milton ett brev från sin morfar. Hans fina morfar ♥ Ett par raggsockor skickade han med också. Eller ett par vantar som han skrev, hans humor är det inte ens någon idé att jag förklarar. Men den är den allra bästa, om ens egen humor är precis lika kass & det är min.


Miltons vantar.. eller?
Milton har varit så snäll idag. Han kan leka själv bra länge nu. För några veckor sedan ville han ju inte vara ifrån mig längre än fem minuter. Det är så skönt att kunna sätta honom i babygymet & låta honom leka själv en stund för att kanske få lägga lite extra tid på en fin make up eller annat som man inte direkt varit bortskämd med den senste tiden.

Idag har han tagit en långpromenix med sin pappa & hälsat på de gulligsöta lammungarna ♥

Hej Alfons, va mycket hår du har!

Min Lillgroda

Kram /J

1 kommentar:

  1. Tjenare Milton, morfar här--vantarna kom bort på posten, så det bidde ett par sockor istället--jag tror att det var så./ Kramar morfar

    SvaraRadera